Monarch Info Termékek Árak Szolgáltatás


Fontos változások az Autodesk licenc-politikájában

A közelmúltban jelentős változásokon ment keresztül az Autodesk licenc-politikája. Megszűnt a termékek frissíthetősége, megszűnt az örökös licencek vásárlásának lehetősége, ugyanakkor bevezetésre került a szoftverbérlés (előfizetés, Subscription). A korábban vásárolt örökös licencek érvényes szoftverkövetése (Maintenance Plan) továbbra is évente meghosszabbíthatók, de a két- és hároméves hosszabbítások lehetősége megszűnik.

Az Autodesk bejelentette, hogy a szoftverkövetések árát a következő lépésekben emelik: 2017-ben 5%-kal, 2018-ban 10%-kal, 2019-ben pedig 20%-kal.

2017 júniusától lehetőség lesz a szoftverkövetés (Maintenance Plan) alá tartozó termékeket bérletre (előfizetésre) váltani az új bérleti áraknál akár 60%-kal alacsonyabb költségen. A kedvezmény 2018-ban 5%-kal, 2019-ben pedig újabb 5%-kal csökken. Lehetőség lesz három évre zárolni a kedvezményes bérleti árat.

Minden szoftverkövetéssel (Maintenance Plan) rendelkező ügyfelet az autodesk az alábbi levélben tájékozatja, tájékoztatta:

Fontos változások

Üdvözöljük!
Röviden szeretnénk bemutatni, hogy az Autodesk milyen irányba tart - néhány változást vezetünk be a közeljövőben, amelyek hatással lesznek a Maintenance Plan követésekre -, valamint szeretnénk egy különleges ajánlatot tenni az előfizetésre való átállásra vonatkozóan, amelyet érdemes lehet megfontolnia.

Hisszük, hogy eszközeink és technológiáink az előfizetés révén használhatók ki a leginkább, ami alapvető változást jelent abban, ahogy a kibővített képességeket és az új funkciókat a kapcsolódó szolgáltatások által rendelkezésre bocsátjuk. Ez az ok, amiért arra az útra léptünk, hogy csak előfizetés-alapú ajánlatokat kínáljunk. Továbbra is komoly erőforrásokat fektetünk előfizetéses ajánlatainkba, hogy még nagyobb értéket kínálhassunk Önnek az alábbi előnyök révén:

A legújabb és legkiválóbb szoftverképességek - Azonnal, további költségek nélkül hozzáférhet az Autodesk folyamatos innovatív fejlesztéseihez, az alapvető termékek frissítéseihez, az asztali termékekhez kapcsolódó felhőszolgáltatásokhoz és egyéb képességekhez, amint ezek elérhetőekké válnak.

Hozzáférés az új iparági gyűjteményekhez - Ennek a csak előfizetők számára elérhető előnynek köszönhetően jelentős megtakarításokat érhet el, amikor több Autodesk-szoftvertermékre is szüksége van.

Új és fejlettebb támogatás - Gyorsabb válaszidőre számíthat, és akár közvetlen hívást is egyeztethet az Autodesk technikai támogató szakembereivel.

Egyszerűbb adminisztráció - Olyan eszközökhöz férhet hozzá, amelyek optimalizálják a telepítést és a szoftverek felügyeletét, ha összes Autodesk-terméket egy előfizetésben standardizálja.

Mikor megkezdtük az átállást az előfizetési modellre, egyvalami világossá vált számunkra - két üzleti modell (az előfizetés és a Maintenance Plan követés) fenntartása meglehetősen költséges dolog. A Maintenance Plan követések fenntartása esetében 2017. május 7-től a megújítási díjak 2017-ben 5%-kal, 2018-ban 10%-kal,

2019-ben pedig 20%-kal növekednek. Azt is érdemes tudnia, hogy a Maintenance Plan követések egyszerre csak egy évvel hosszabbíthatóak meg.
Most, hogy megosztottuk Önnel, milyen úton járunk, szeretnénk egy különleges ajánlattal segíteni, hogy csatlakozhasson hozzánk az előfizetések felé vezető úton - egy olyan ajánlattal, amely jutalmazza a hűségét és korábbi befektetéseinek értékét.

2017 júniusától lehetősége lesz Maintenance Plan követés alá tartozó termékeit előfizetésre váltani az új előfizetéseknél akár 60%-kal alacsonyabb költségen. A kedvezmény 2018-ban 5%-kal, 2019-ben pedig újabb 5%-kal csökken, így minél előbb vált az előfizetésre, annál kisebb költséggel jár majd - és annál többet takarít meg azokhoz képest, akik várnak az átállással, vagy úgy döntenek, hogy maradnak a Maintenance Plan követésen. Miután végrehajtotta az átállást, lehetősége lesz három évre zárolni a kedvezményes árat, így továbbra is ez lesz érvényes Önre, amíg megújítja az előfizetést.

Tisztában vagyunk vele, hogy valószínűleg vannak kérdései. Ezek jelentős változások, és mi felkészültünk rá, hogy segítsünk Önnek az átállásban. Kérjük, a további részletekért tekintse át a gyakori kérdéseket, és forduljon Autodesk értékesítési képviselőjéhez vagy Autodesk-forgalmazójához a műszaki és üzleti igényeinek leginkább megfelelő lehetőségek feltérképezése érdekében.

Azonban akár átáll előfizetésre, akár marad a Maintenance Plan követésen, ígérjük,

hogy továbbra is a legjobb szoftvereket, szolgáltatásokat és támogatást kínáljuk Önnek az iparágban.

Tisztelettel:
Teresa Anania
Az előfizetői elégedettségért felelős vezető igazgató
Autodesk

Áttérés egyetlen modellre (GYIK) letöltése

Vissza

Autodesk Platinum Partner