Általános információk

STeelCON ügyféltámogatás

Az ügyféltámogatási szerződés megkötése esetén ügyfeleink e-mailes segítségnyújtást kérhetnek a STeelCON szoftver telepítési, program-beállítási és kezelési tanácsadására vonatkozóan. Segítségnyújtásunk a SOFiSTiK - FIDES Geotechnika szoftverek felhasználására vonatkozó egyszerű kérdések írásos (e-mailben) megválaszolására, kezelői útmutatására terjed ki.


Ügyféltámogatási szerződés


  • 5 órás csomag: 6.000 Ft + ÁFA / óra
  • 10 órás csomag: 5.000 Ft + ÁFA / óra

Éves szoftverkövetés megléte szükséges.

Ügyféltámogatási szerződés hiányában igénybe vett segítségnyújtás esetén a SOFISTIK - FIDES Geotechnika szupport óradíjunk, 12.000 Ft + ÁFA kerül kiszámlázásra.


Ügyféltámogatási szabályok

  • A szupport e-mailen történik, kivételes és halaszthatatlan esetben vonalas telefonon. Az utóbbi e-mailben visszaigazolásra kerül.
  • Elszámolás: megkezdett félóra egységekben.
  • A csomagok a rendeléstől számított 6 hónap időtartamra vonatkoznak, előre fizetendőek.
  • A 6 hónap leteltével, amennyiben újabb csomag kerül megvásárlásra, úgy a fennmaradt összeg a következő csomagba átvihető.
  • Amennyiben a 6 hónapon belül cégünk részéről a szupport tevékenység lehetetlenné válik (pl. cég megszűnése, szakértelem hiánya, stb.), úgy a fennmaradó összeg visszafizetésre kerül.

Az Ügyféltámogatás nem tartalmazza a szoftverkövetést (az adott időszakban megjelenő új verziók, esetleg kiegészítők használatára való jogosultságot)!

Kapcsolat   |   Általános Szerződési Feltételek   |   Adatvédelmi tájékoztató   |   Impresszum