SOFiSTiK Statika ügyféltámogatás
Az ügyféltámogatási szerződés megkötése esetén ügyfeleink e-mailes segítségnyújtást kérhetnek az adott szoftver telepítési, program-beállítási és kezelési tanácsadására vonatkozóan.
Segítségnyújtásunk a SOFiSTiK Statikai szoftverek felhasználására vonatkozó egyszerű kérdések írásos (e-mailben) megválaszolására, kezelői útmutatására terjed ki.
Ügyféltámogatási szerződés
1. Éves díj
- Az aktuális listaár 12%-a vagy érvényes, a cégünknél kötött SOFiSTiK és Autodesk szoftverkövetési szerződés esetében a listaár 6%-a.
- A szerződés minimális ideje 6 hónap, csak naptári év végéig köthető.
- Tartalma: e-mailes segítségnyújtás, havi max. 4 óra segítségnyújtás erejéig. Ezt meghaladó időtartam esetében SOFiSTiK szupport óradíj kerül kiszámlázásra.
- Csak teljes példányszámra köthető.
- A többletpéldány kedvezmények mértéke a szoftvervásárláséval azonos.
2. Éves szoftverkövetéssel rendelkező magántervezőknek és 5 fő alatti vállalkozásoknak
- 5 órás csomag: 10.000 Ft + ÁFA / óra
- 10 órás csomag: 8.000 Ft + ÁFA / óra
Ügyféltámogatási szerződés hiányában igénybe vett segítségnyújtás esetén a SOFiSTiK szupport óradíjunk, 15.000 Ft + ÁFA kerül kiszámlázásra.
Ügyféltámogatási szabályok
- A szupport e-mailen történik, kivételes és halaszthatatlan esetben vonalas telefonon. Az utóbbi e-mailben visszaigazolásra kerül.
- Elszámolás: megkezdett félóra egységekben.
- A csomagok a rendeléstől számított 6 hónap időtartamra vonatkoznak, előre fizetendőek.
- A 6 hónap leteltével, amennyiben újabb csomag kerül megvásárlásra, úgy a fennmaradt összeg a következő csomagba átvihető.
- Amennyiben a 6 hónapon belül cégünk részéről a szupport tevékenység lehetetlenné válik (pl. cég megszűnése, szakértelem hiánya, stb.), úgy a fennmaradó összeg visszafizetésre kerül.
Az Ügyféltámogatás nem tartalmazza a szoftverkövetést (az adott időszakban megjelenő új verziók, esetleg kiegészítők használatára való jogosultságot)!
|