Urbano ügyféltámogatás
Az ügyféltámogatási szerződés megkötése esetén ügyfeleink e-mailes segítségnyújtást kérhetnek az adott szoftver telepítési, program-beállítási és kezelési tanácsadására vonatkozóan.
Segítségnyújtásunk az Urbano programcsalád felhasználására vonatkozó egyszerű kérdések írásos (e-mailben) megválaszolására, kezelői útmutatására terjed ki.
Ügyféltámogatási szerződés
Magántervezőknek és kisvállalkozásoknak kínáljuk szupport csomagjainkat:
- 5 órás csomag: 6.000 Ft + ÁFA / óra
- 10 órás csomag: 5.000 Ft + ÁFA / óra
Ügyféltámogatási szerződés hiányában igénybe vett segítségnyújtás esetén az Urbano szupport óradíjunk, 12.000 Ft + ÁFA kerül kiszámlázásra.
Ügyféltámogatási szabályok
- A szupport e-mailen történik, kivételes és halaszthatatlan esetben vonalas telefonon. Az utóbbi e-mailben visszaigazolásra kerül.
- Elszámolás: megkezdett félóra egységekben.
- A csomagok a rendeléstől számított 6 hónap időtartamra vonatkoznak, előre fizetendőek.
- A 6 hónap leteltével, amennyiben újabb csomag kerül megvásárlásra, úgy a fennmaradt összeg a következő csomagba átvihető.
- Amennyiben a 6 hónapon belül cégünk részéről a szupport tevékenység lehetetlenné válik (pl. cég megszűnése, szakértelem hiánya, stb.), úgy a fennmaradó összeg visszafizetésre kerül.
|