Általános tervezés
Épülettervezés
Szerkezettervezés
Infrastruktúra tervezés
Látványtervezés
Gépészeti tervezés

Autodesk Arnold ismertető

Az Autodesk Arnold egy fejlett cross-platform renderelő könyvtár vagy API, amelyet a Solid Angle fejlesztett ki, és számos kiemelkedő film-, televízió- és animációs szervezet, köztük a Sony Pictures Imageworks által használt. A CG animációk hagyományos scanline-alapú renderelésének alternatívájaként jött lére. Az Autodesk Arnold olyan algoritmusokat használ, amelyek a számítógép hardverforrásainak leghatékonyabb használatát teszik lehetővé: memória, lemezterület, több processzor mag.

Az Autodesk Arnold architektúra elsődleges célja, hogy teljes megoldást nyújtson az animáció és a vizuális effektusok elsődleges megjelenítőjeként. Az Autodesk Arnold felhasználható:

  • egy ray-szerverként a hagyományos scanline rendererekhez
  • világítási előkészítéséhez
  • interaktív renderelő és újramegvilágító eszközként

Arnold RenderView a Maya részeként

A Maya szoftverbe integrált Arnold RenderView segítségével a fénybeállításokat, anyagokat, kameraállásokat és jelenetváltozásokat valós időben tekinthetjük meg



Arnold 5.1 rendszerkövetelmények

Szoftverigények

64bit:
- Microsoft Windows 7 vagy újabb
- Apple Mac OS X 10.8 vagy újabb
- Red Hat Enterprise Linux 6

Hardverigények

- 64 bites Intel processzor vagy AMD többmagos SSE4.1-technológiát támogató processzor
A rendereléshez nincs videókártya követelmény, mivel az Autodesk Arnold egy processzor alapú renderelő.
Autodesk
Kapcsolat   |   Általános Szerződési Feltételek   |   Adatvédelmi tájékoztató   |   Impresszum